یسسسسس!اِگینننن!

وااای من برگشتم!البته در حالی که عرق شرم بر پیشونی دارم!عاخه ادمم من!یه خدافظیی اطلاع رسانیی چیز!یه ساله و اندیه که ننوشتم و حس خیلی مبهم و جالبی دارم!نمیدونم چرا اومدم امشب به وبلاگم عصن!دلم تنگ شده بود برای همه چی...خیلی خیلی درگیر بودم و واقعن نمیرسیدم به زندگی و خودم و خانوادم حتی...از پارسال تا حالا ی عالمه اتفاق افتاده که انقدر زیادن که همش قابل بیان نیست و ذهنم هم الان یاری نمیکنه!ولی کلن عناوین خبرها!:))میدونین من الان اینترن هستم و یه مسئولیت خیلی عظیمی بر عهده دارم!:)))باید برم بیمارستان کیشیک بدم بعد غذا بخورم بخوابم بعد دوباره برم!خیلی سخته!خیلی!:))مخصوصن این چند ماهه آخر که ده تا کیشیک داشتم تازه بدون اون کیشیکایی ک خریدم!!!همش یا کیشیک بودم یا پره کیشیک یا پست کیشیک!

بعد تازه اون اولا که تازه از اینجا جدا شده بودم میرفتم تویتر و خلا وجودی اینجارو با اون پر میکردم!کف توییتر بودم عصن!شیفت صب شب ظهر عصر غروب!بعد دیگه آقای ف اومد که دیگه زندگی ندارم!همش بیرونیم!دیگه از هرچی غذا خوری پیتزا بستنی کباب بدم میاد!بگم نمیام هم که زشته ک!با کلی ذوق میگه!کلی هم حساس و زودرنجه!

همین دیگه مهمترین واقعه ی زندگیم آقای ف بود که خیلی بچه ی گلیه!چشای فندقی داره خیلی هم مهربون و دوس داشتنیه!و مهمتر از اون با اینکه دکتره کچل و چاق نیست!از من هفت سال بزرگتره ولی با اینحال من خیلی عقلم بیشتر ازون میرسه!:)))بقرعان!پزشک عمومیه و مث میلیونها انسان اطرافم میخونه واسه تخصص!دیگه دوسش دارم یه عالمه دیگه!خیلی وابسته ام بهش...این غضیه سیکیوریته البته!اگه منو میشناسین ب روم نیارین!!

الانم بخش اورولوژی هستم!خودمو کشتم تا ژ رو پیدا کردم!:))یه عالمه وقته با این کیبورده دس نزدم!اره پنج تا کیشیکمو تو یه هفته دادم و الان یه هفته است که بیکارم!شاید واسه ی همینه اینجام!امیدوارم بیام بازم!مرسی که یادم بودم!دوستتون دارم چقد!بوس!چه حس ندا بودن دست داد بهم!اه چندش!!:))