satisfaction!

 من ادم خیلی مذهبیی نیستم ولی معتقدم یه چیزایی هست که جدای از دین و مذهب واقعا" جزو خصایل بد اخلاقی هستند و شاید دین اومده تا به مردمی که هیچ ذهنیتی نسبت به کار خوب و بد نداشتند کمک کنه و جهت بده و برای حمایت از افراد بوده...خصوصیاتی که به شدت هم برای خود فرد و هم برای اطرافیانش آزار دهنده میشه ...یکیشون حسودی!...من به شخصه به عنوان یه موجود حسود میتونم گواهی بدم که چقدر آزار میبینم و چه حس بدیه!البته من به همه حسودس نمیکنما!خودم هم نمیدونم چی میشه که حسود میشم و کی ها در این حوزه ی حسادتم قرار میگیرن ولی خب یهو پیش میاد!...گرچه به یارو هم آسیب نمی رسونم ...یعنی خوشحال باشم که چیز بدی نیست و اسمش رو میتونم بذارم الان رقابت؟!!آخه میگن رقابت خوب و پیش برنده است وباعث میشه آدم خودشو جلو ببره ولی حسادت بد و مخربه!:|  

بذار بگم الان در همین لحظه به چی حسودیم شد که اومدم این پست رو زدم و از بیمارستانم نمینویسم استثنائا"! 

ببینین من تقریبا" اگه خدا بخواد و عمری باقی بود دوسال و نیم دیگه تموم میکنم خب؟!...الان تو فیس بوکم دیدم یکی از رزیدنتهای سال دوممون هست که فقط دو سال از من بزرگتره!آخه چجوری خونده؟!!حالا اون مستقیم از عمومی اومده تخصص ولی من که استریت نمیشم که... فکر کن عملا" با این که از نظر سنی از من فقط دو سال بزرگتره ولی از لحاظ علمی حداقلش شیش هفت سال ازم جلوتره!خب من تا الان فکر نمیکردم خیلی بزرگم خدایی!ولی الان یه ذره دارم احساس میکنم سنی ازم گذشته و هیچکار نکردم!!!

گرچه میدونین زیادم دوس ندارم زودتر درسم تموم شه و این دو سال بگذره...خب همچین آینده ی روشنی نمیبینم که بخوام زودتر بهش برسم!تازه همینجوری استیجری هم خوش میگذره نمیدونم چرا همه میگن بدترین دوران استیجریه!!یکم بهمون زور میگند و بیگاری میکشند و گیج میزنیم ولی خوبیش اینه که نه قدر فیزیوپاتی وعلوم پایه بوقی و نه اندازه ی اینترنها انتظار دارن همه چیزو همه کارو بلد باشی...  

درهر حال من همینجوری هم با همه ی بدی ها و خوبی های هم تو زندگیم خوشبختم چه فرقی میکنه چه مقطعی باشم و خیلی چیزای دوست داشتنی دارم که یه روزی داشتنشون رو تو خواب هم نمیدیدم و قشنگ حس میکنم خدا همه جوره هوامو داره و دو دستی نگهم داشته و هرجا هم که با کله رفتم تو دیوار آخرش فهمیدم یه خیرم توش بوده!...شمام اگه همچین حسی دارن خوشبختین!نمیدونین بعضی ها حتی تو بهترین موقعیت ها هم قدر نمیدونن و آروم نمیشن... 

مثلا" این رزیدنته که میگم و همه آرزو دارن جای اون باشن همش بهمون میگه شما اشتباه منو نکنین هر قدر که شده بمونین و فقط برید یه رشته ای که مریض نبینین...و هر مهری از رزیدنتهای رادیولوژی میبینه کلی واسمون روضه میخونه!!!

وااای من امتحان دارم و نشستم دارم این شرو ورا رو مینویسم!راستی بخش جدیدمون خوبه!یکی استادامون خیلی ماهه یعنی این حرف میزنه ما همه از خنده میافتیم زمین و اشکمون در میاد!روز اول اومده بود همه جمع شده بودیم دورش...من سرم پایین بود داشتم یه چیزی مینوشتم گفت این خانوم استیجرمونه؟!من نمیدونستم با منه اصلا"! رزیدنتمون گفت بعله استیجره...یکم سکوت کرد و میخواست دعوا کنه و یه چیزی بگه!بعد گفت آخی کوچولوئه دلمم نمیاد بهش چیزی بگم!!...بعد من دیدم همه میخندن سرمو بلند کردم دیدم منو میگه!!:|

نظرات 20 + ارسال نظر
بی نام دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ق.ظ

اولین مروج دینی، اولین شیادی بود که به اولین انسان ابله رسید (ناپلئون بناپارات)

حمید دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://jarrah.tk

برو بشین درس بخون

ربولی حسن کور دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
حالا ببین من چه حالی دارم وقتی مهر متخصصهائی رو میبینم که نظام پزشکیشون از من کمتره!

ستاره دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

نمیودونم چرا منم وقتی امتحان دارم افکاره فیلسوفانه میاد سراغم اخرشم گند میزنم به امتحانم میره مثه باکتری

مبینا دوشنبه 13 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:22 ب.ظ

این که چند سال رو بدون PhD میگذرونیم مهم نست این مهمه که چند سال دیگر و با این مدرک میتونیم کار کنیم . اون هم با سواد . دوستی دارم که در 40 سالگی دکتری گرفته و الان رئیس دانشکده شده فقط بعد از 2-3 سال. در ضمن برای کسی که اولین نظر رو گذاشته واقعا متاسفم کاش یخورده به نظام هستی با دقت بیشتری نگاه میکرد.

دکتر بانو چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ق.ظ http://drbanoo.blogfa.com

به نظر من فیزیوپات از همه بهتره. البته رزیدنتی هم از سال ۲ به بعدش خیلی خوبه.

پرستارک چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ

سلام گلم از حسودی و حسرت گفتی یاد خودم افتادم که تو حسرت پزشکی موندمالبته نا شکری نمی کنم چون واقعا عاشق پرستاری هستم ولی واسه من پزشکی چیز دیگری است می خواستم ۱سال دیگه بشینم بخونم ولی ازبس کسایی رو دیدم که نشدن قیدشو زدم وحالا حسرت به دل کاش هممون قدر داشته هامونو بدونیم چون خیلی با ارزش هستن موفق باشی دکی جووووووووووووووووون

مستانه چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:57 ب.ظ http://newmidwife.mihanblog.com

اخی غصه نخور عزیزم....
این نیز بگذرد...

آرزو! چهارشنبه 15 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:49 ب.ظ http://doctorche89.blogfa.com

وااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
فینگیلی جان انقدر ملت هستن که 100 سال پشت کنکور می مونن که تازه برسن به 5 سال پیش شما ....
به ما می گفتن اگه با خودت بگی فلان کس فلان چیزو داره ولی من ندارم ای کاش داشتم این میشه غبطه اما اگه بگی طرف اینو نباید داشته باشه چون من مثلشو ندارم این میشه حسادت
بعد می گفتن غبطه خوبه چون مقدمه ی تلاشه اما حسادت فقط خود خوری کردنه.....

سمیه پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:18 ق.ظ http://newdoctor1.blogfa.com

اولن خوش به حالتون که دکترید ایشالله موفق باشین همیشه دویوما خیلی باحالی با اجازه میلینکمت شما هم اگه خواستید بلینکید خوشحال میشم بهم سر بزنید.

سامی پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:31 ق.ظ

خوبه خودت می دونی شروور می نویسی.

ادعا

مداد گلی جمعه 17 دی‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ http://medad-goli.blogfa.com

امتحانت رو خوب بدی استاژر کوچولو. خیال نمی کردم مثل خودم کوچیک باشی. :دی

محمدددددددددد سه‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:07 ب.ظ http://yekmohammad.persianblog.ir/

سلام
یه چیز مهم هست که بد نیست تو هم بدونی. ولی... .
بی خیال.. بیا وبلاگم. همین
http://yekmohammad.persianblog.ir/

farnoosh چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:23 ب.ظ

salam
khobi fingili jonam
manam emtehan daram ama to in hava faghad doost dari beri zire pato va bekhabi
rasti khaharet behtar shod?

جاسمین پنج‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام می شه از ایشون بپرسین چه طوری انقدر زود تموم کردن؟؟! / موفق باشین

طبیبک جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 12:35 ب.ظ http://Tabibak.persianblog.ir

من به اتندمون حسودیم شد که فقط 6 سال از من بزرگتره. حداقل موقع فارغ التحصیلی سه سال با الانش اختلاف سن دارم.

خاله آذر شنبه 25 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.khaleazar.blogfa.com

اخی..کوچولو

saeed دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:18 ب.ظ http://saeedpoyafar.mihanblog.com

be manam sary bezan nazar yadet nare

نلی دوشنبه 27 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:35 ب.ظ http://noisetime.blogfa.com

عزیزم غیر درس، گرفتاری دیگم داری که هفته ها آپ نمیکنی؟ بفکر مام باش... بفکر ما که هر روز سر میزنیم و دس خالی برمیگردیم! یه خط... فقط یه خط بنویسی کافیه عزیزم.

تک و تنها شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ

آره می فهمم چی میگی.من که خودم توحسرت دانشگاه تهران موندم.دیگه حوصله کنکور ارشد رو هم ندارم.احساس می کنم راهم روگم کردم.فک کن بعد چهار سال بازم کنکور بدی.... تازه هیچ تضمنی وجود نداره که دانشگاه تهران قبول بشی...

الهیییی... بمیرم برات...یکی از دوستای خودم بعد ۴ سال پزشکی قبول شد...ناامید نشو ایشالا امسال قبولی...من میدونم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد