فرفری خالی نه فرفری فردار!!

چند وقت پیش مهمونی بودیم بحث اومد روی فارسی وان...همه نظراتشونو میگفتند منم گفتم واقعا" کیفیتش دیگه داغون شده...با اینکه همه ی اعضای خانوادمون با یه فیلمی معتاد فارسی وان شدند شاید ده دقیقه هم در روز نگاه نمیکنم اول خوب شروع کرد ها ولی دیگه الان اصلا" قابل تحمل نیست...یعنی هر دفعه این سالوادورو زیر دوش آب نشون میده که دلبری میکنه میخوام بزنم شیشه ی تلویزیونو خورد کنم!باز این پی ام سی بهتره...این فیلم پالوما رو با همه ی حماقتهاشون ترجیح میدم...

چقدر میتونه آدم خوشحال شه که شخصیت مورد علاقت رو بگی و بعد بگن میدونی فینگیلی اتفاقا" تو خیلی شبیه اینی و همه هی پشت هم تایید کنند که آره آره خیلی خیلی شبیه پالومایی من اوندفعه هم میخواستم بگم بهت...

البته بگم به نظر خودم زیاد شبیه نیستم ها!...شاید اگه دور وایسی و چشماتو خیلی باریک کنی...یه کم!! 

                         

منم تحت تاثیر اتمسفر همش موهامو صاف پشت میبستم که این شباهتمو بیشتر تو چش مردم بکنم!!!:)) حیف که هیچکی این پی ام سی رو نگاه نمیکنه!!اگه یک سوم آدمهایی که همش فارسی وان میدیدند پی ام سی میدیدند من حتما" خوشبخت ترین آدم روی زمین میشدم!!:))...

ولی دیگه این آخرها حالم شدیدا" از این همه یکنواختی قیافم بد میشد!...امروز خواهرم اومد با موهای فرفری مورچه ای!!...اون عکاسه که باید کلیپ عروسیشونو آماده کنه بهش گفته موی صاف بهت نمیاد اینجوری مصنوعیه برو فرفریش کن!!بعد بیاین چندتا عکس هم با موهای فر بندازین...شاید 180 درجه قیافش عوض شد...من همیشه از بچگی عاشق موهای فرفری بودم...خواهرم یکی از این کفهای حالت دهنده هم برای من خرید که منم موهامو وز وز ببعی کنم!!!....وااااای چقدر من اون عکاسه رو دوست دارم با این سلیقش!!:))... 

در جا رفتم تو حموم شستم همه ی موهامو بعد کلی کف زدم روش...بعد هم بابلیس کشیدم که فرهاش هم اندازه شه و نصف فیکساتور رو زدم روش که دیگه تکون نخوره!...الان مثل چوب خشک شده ولی دوسش دارم و شدیدا" به همه توصیه میکنم!...موهای من بلند شده ...یعنی اگه سقف رو نگاه کنم تا کمرم میشه!!!ولی با موهای متوسط هم خوب میشه...همش هم یه ربع به یه ربع میرم جلو آینه مثل دیوونه ها و هی موهامو باز میکنم نگاه میکنم دوباره میبندم!...

البته یه راه دم دست تر دیگه داره ولی بین خودمون بمونه یکم بی کلاسیه!!میگن که دلستر یا نوشابه بریزی رو کلت همون نتیجه رو میده!!فقط اینکه باید جای فیکساتور حشره کش بزنی که مورچه و زنبور جمع نشه!!:))

مطمئنم خدا خیلی دوستم داره...چقدر خوب که نه امروز و نه به این زودی ها عید قربان نیست:))

نظرات 15 + ارسال نظر
گندم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:16 ق.ظ

سلام
فاسی وان ما که مدتاس قحطه!!
پس باید دختره خوشگلی باشی ! چون من از قیافه پالوما خیلی خوشم میاد!!
راستی من موهام فره!ولی اصن دوس ندارم!

سلام
وای...خوشبحالتون!
مرسی گلم تو لطف داری...والا چشاتو باریک کنی میبینی رئیس جمهور هم یه شباهتهایی با پالوما داره!!

گندم شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ق.ظ http://daily-of-me.blogsky.com

راستی میگن با اب قندو پیش گوشتی هم جواب میده!!!

آره فکر کنم جواب میده!

دکتر نوید شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ق.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

یوهو.......!!!!!!!

ویکی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://zehnekond.blogfa.com/

تو یه عدد فینگیلی خوشگلی پس...
..
گفتی فارسی وان......نمیدونم چرا من عاشق این هرکی هرکی بودن کاراشونم بدوناینکه نظر بقیه واسشون مهم باشم.....ولی فیلماش داغون شده.....
آهان یه چیزی.....
واسه فر کردن یه بار دیگه دقیق بگو چی کار کردی چون من نگرفتم..بعا واسه صاف کردن مدل خاصی نداری؟:)))))
شیمیایی نباشه دکتر:-))

وای مرسی شما لطف داری ویکی جان...
ببین گلم اول که میری حموم...
بعد همونجوری که موهات خیسه بهش ٬موس حالت دهنده میزنی...یه جور کفه که همه جا دارن...
خب حالا اگه همونجوری بمونی هم موهات فرفری میشه ولی بهتره که بابلیس بکشی به موهات تا فرهاش هم اندازه بشه...
ولی خب زیاد پایدار نیست یعنی اگه چند بار شونه بزنی دوباره به حال اولش برمیگرده برای همین بهتره بعد از بابلیس فیکساتور بزنی تا قشنگ فیکس شه...
نه ویکی جونم نو پرابلمه!!از نطر من که مشکلس نی موها مرده دیگه... شیمیایی هم باشه مشکل نداره!
برای صاف کردن همین موها؟!!!بری حموم همش از بین میره...
ولی خب برای صاف کردن هر مویی اتوی مو هست اگه حوصله هم داشته باشی با سشوار...
راستی ویکی من همش وبلاگت رو میخونمها!خیلی از صداقتت خوشم میاد و همه ی نوشته هات پر از احساسه...نیس نظراتت بسته است گفتم همینجا بگم

دکتر اشتباهی شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://divanebazi.blogfa.com/

الان دیگه اگه تو خیابون ببینمت میشناسمت!!
موهای منم صاف صافه.ولی تازه کوتاش کردم و نمیشه فر کنم

نه دیگه!! اشتباهی جان در اون حد هم نیست شباهتمون!!!

حامد شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.hamedh.com

این پست تخصصی بود زیاد سردر نیاوردم .
فیکساتور ... پالوما ... موهامو صاف پشت میبستم ...
ولی مدل گوسفندی می دونم چطوریه . هروقت میرم سلمونی میگم گوسفندی بزن بره .

ب.آشنا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.drbahareaminnezhad.persianblog.ir

نواوری های قرن جدیده دیگه بله ... مدل میمونی گوسفندی بی خیال اخرالزمونه دیگه شاعر میگه هیچ ادابو ترتیبی مجو هر کار که دلت می خواد بکن ببخشید یه خورده بی قافیه شد

سورنا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام
این پستت هم مثل بقیه محشر شده
مو فرفری می خوای باید موهای گلشیفته رو ببینی کلا خدای موی فرفریه فقط جدیدا موهاشو صاف کرده فکر نکنم تو ایران امکاناتش موجود باشه که موهای اون رو صاف کنن واسه همینه که رفته خارج (کلا در هر صورت هنر پیشه خوبیه فر و صاف نداره)
ما به علت بی جنبگی پدر خانواده مادرم اجازه ی خرید ماهواره نمی ده
ولی این عکسی که گذاشتی با نمک و خوشگله حالا که من دور وایسادمو چشامو باریک کردم میبینم که دقیقا شبیه شماست(اگه شما هم آب هویج زیاد بخوری می تونی مثل من بقیه رو در شهر دیگه ای ببینید )
در ضمن تحلیل شما در مورد عکس تیتر وبتون خیلی جالب و شیرین بود و فقط از فکر نویسنده ای همچون شما ممکن بود بیرون بیاد چون من هیچ جوره به این تحلیل نرسیدم.
شاد‌ِ شادِ شادو سلامت باشید

سلام عزیزم...مثل همیشه بهم لطف داری...
آره منم خیلی دوستش داشتم شاید ده بار میم مثل مادر رو دیدم و هی زار زدم!!!دقیقا فکر کنم واسه همین رفته!!!
این هویجه خیلی جالب بود!!!خب من که رفتم دوباره موهامو صاف کنم پشت ببندم مثل پالوما شم!!
وای تو هم همینطور سورنای گلم......

الناز شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:35 ب.ظ http://mehman-khane.blogfa.com

سلام
منم از فارسی۱ متنفرم فیلماش یکی از یکی بدتره به قول خودت پی ام سی بهتره من که اهنگاشو گوش میدم وقت نکردم فیلمشو نگاه کنم
وب جالبی داری نظرت برای تبادل لینک چطوره؟

سورنا شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام
شما قبل از اینکه شبیه کسی باشید شبیه خودتون هستید یک انسان خوش ذوق و خوش سلیقه ، زیبا سیرت با قلمی شیوا
حالا که شما هم گلشیفته رو دوست دارید لیک آخرین آهنگش رو میگذارم برای شما دانلودش کنید البته چون همخوانی با یک مرد هست از لحاظ اسلامی مشکلی نداره ولی چون فعلا گلی ممنوعه بهتره بعد ازدانلود این نظر رو از قسمت نظرات پاک کنید
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آهنگ جدید گلشیفته فراهانی به نام شهزاده قصه من

http://www.00.dl100.info/Single/89-06/Golshifteh%20Farahani%20-%20Shahzadeye%20Gheseye%20Man.mp3

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لطفا بعد از دانلود پاکش کنید که خــدایی نکرده مشکلی برای وب شما پیش نیاید
موفق و پیروز باشیـد

نه دیگه اینجوری هم نیس!!...تو خیلی بهم لطف داری گلم...واقعا ممنونتم...
وای مرسی...این فوق العاده بود
من که دلم نمیاد نظراتت رو پاک کنم سورنا جان...میذارم بمونه اگه کسی دیگه هم خواست...خیلی خوشحالم کردی خانومی خیلی

سورنا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:44 ق.ظ

قابلی نداشت دوست عزیز.
ولی در مورد جنسیت اسم سورنا یکم اشتباه کردید لطفا به لینک زیر مراجعه کنید (البته این اشتباه خیلی رخ میده یک مدت نمی دونستم چرا تو شبکه های اجتماعی هر چی پسر بود از درو دیوار میپرید تو پروفایل من و در خواست دوستی میداد بعد که با عدم تایید دوستی از طرف من روبرو شدن یکی شون یک پیغام داد دیدم ای دل قافل اینا همه فکر کردن من دخترم ! لینک زیر گویای همه چیز درباره ی اسم سورنا هست)

http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B3%D9%88%D8%B1%D9%86%D8%A7

شاد و سلامت باشید

وای من شرمنده ام بخدا!!!!...نیس ایهام داره من از اون جهت گفتم...!...در هر حال اسم خیلی قشنگ و تکی دارین!

مداد گلی یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ق.ظ http://medad-goli.blogfa.com

سلام فینگیلی جان. تو الان خوردنی ترین بع بعیه دنیا شدی حتما. ئختری که این همممممه خوشگله. بوس. تو فقط به من بگو دختر به این ژشم گاکی چرا این وقت شب بیداره اخه؟
۱۴۰۰۶

راس میگیییی!!؟فدات بشم من!!
هیچی مداد جان!اون اولها که تازه تعطیل شده بودیم از بی جنبگی و تعطیلی ندیدگی تا صبح بیدار بودم الان از عادت!
میبینی تروخدا!!!تو روز روشن تو چش آدم نگاه میکنن رمز مطلب حذف شده رو میدن!!!

مداد گلی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ http://medad-goli.blogfa.com

ای خدا منو مرگ بده. نه به جان خودم همش همون بود. میدونی جریان پسورده چیه؟ یکی از اعضای فامیل که اونجا رو بلده شده بلای جون. اره خواهر. اون عکسه رو میدید سکته می کرد دیگه. :دی

خدا نکنه عزیز دلم...آها از اون نظر!!!

حمید احمدی دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com

فارسی وان اصولا هیچ مخاطبی نداره
اونوقت چرا روش پارازیت میندازن
بامزه ترش اینه یه شبکه ماهواره ای فیلم و سریال هم ایران راه اندازی کرده

مریم! سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

عزیزممممممممممممممم

من پی ام سی میبینم!از فارسی وان هم متنفرم!

همین سریاله پالورماهه چییه!!من و خواهرم میبینیم.با اون سریاله که یه ساعت قبلش پخش میشه.

دور از جون شما!اینقدر بدم میاد ازش که نگووووومتنفرم ازش!

تو حتما خوشکل تری

منم موهام حلقه ایه...اینقدر باحاله

یه دیوونه ای هم به من میگفت شبیه ویکتوریا هستی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد