چشمهایش

کافیه یک روز غروب عزم خیابون رفتنت رو جزم کنی و پاشنه ی کفش همتت رو بالا بکشی و بعد همینجوری که داری قدم میزنی سر انگشتی یه دو دوتا 4 تا کنی وببینی چند تا دختر بینی عمل کرده یا ابرو تاتو شده با گونه های بیرون زده از بغلت رد میشن(آقایون در حد یه نگاه لطفا"!من خودم کلی گناه دارم دیگه پس فردای قیامت نمیتونم گناه شمام گردن بگیرمها!!)...مخصوصا" اگه یه جای اعیان نشین هم باشه حتما" تعدادشون بیشتر از 80 درصده!این روزها کمتر کسی پیدا میشه که یه عمل جراحی صورت نداشته باشه...حالا باز هم خیلی جای شکرش باقیه که حجاب اسلامی تا حدودی مانع رواج عمل های دیگه میشه وگرنه حتما" این عمل ها صد برابر میشد وشاید جای این همه عمل بینی کار به جراحی زاویه ی گوش با سر وشعاع ناف و تعداد نگین های روش و گذاشتن خال روی کتف و...هم میکشید!

من آدم متحجر یا سنتیی نیستم و مثل همه ی آدم های دیگه در ذاتم فطرت زیبایی طلبی وجود داره و اصلا" هم با کسی موافق نیستم که پا میشه با لباسهای پاره یا کثیف و موی ژولیده میره خیابون تا نشون بده چقدر آدم راحت و معنا گراییه... اون آدم هم از اون ور بوم افتاده...ولی چیزی که واقعا" هیچوقت نتونستم درک کنم اینه که چجوری کسی که به خاطر 2 میلیمتر بالا اومدن گونه خودش رو دست یه جراح میسپره!چقدر یه ظاهر اغواگر و فریبنده میتونه یه عمر خوشبختی فرد رو تامین کنه؟! 

 

                                  

 

حالا بعضی ها ممکنه عمل بینی به خاطر مشکل تنفسی داشته باشن یا انحراف و پولیپ و اینها...ولی اکثرا" هیچ مشکل جدی ندارند و جنبه ی زیبایی مساله براشون در راسه!

قسمت تاسف بارش هم اینجاست که اکثرا" هیچوقت هم از قیافشون کاملا" راضی نمیشن و معمولا" هر روز یک مشکل جدیدی در خودشون پیدا میکنند...بعضی از ما فکر میکنیم اگه زندگی و روابط اجتماعی موفقی نداریم مشکل ما از ظاهرمونه و اگه ظاهر جذابی داشته باشیم شاید قسمت بزرگی از مشکل حل میشد در حالی که در یک ارتباط شاید فقط 20 درصدش ظاهر فرده...حتی من شنیدم بعضی دوستانم میگن معتقدند با یه ظاهر بهتر اعتماد به نفس بالا میره...در حالی که به عقیده ی من اعتماد به نفس هر آدمی جزئی از هویت درونیشه و هویت و شخصیت هر فرد هم با ظاهرش تغییر نمیکنه!وقتی شما ظاهرتون رو عوض میکنین از خود درونیتون فرار میکنین و ممکنه درجه ی خودشیفتگیتون بره بالا و حتی ممکنه دنبال یه ظاهر جدید باشین تا بتونین شخصیت اصلیتون رو پشت اون پنهان کنین...در حالی که این کاملا" غلطه و حتی اگه برای یک مدتی کمک کننده باشه هم اونقدر ضعیفه که با کوچکترین تلنگری که بهتون بخوره به هم میریزه...فقط کافیه که یکی دو نفر حتی شاید به قصد حسادت یا غرض ورزی بگن که عمل بینیتون خوب نبود و یا ژل گونه تون جای خوبی نیست...و همه چیز از نو شروع میشه!دوباره یه وسواس فکری جدید پیدا میکنین و این قضیه تا یک مدت زیادی ممکنه تکرار بشه...

تعریف هر کسی از زیبایی متفاوته...شاید اون چیزی که ما زشت تصور میکنیم در جای دیگه زیبا باشه...این یه حقیقتیه که اکثرا" هر کسی به چیزی که خودش نداره و در زندگی کمبودش رو احساس کرده جلب میشه!و این حرف من نیست یه قانون طبیعته!...و این شما هستید که باید بتونین مستقل از عقاید دیگران زندگی کنین چون بعد باید مثل بیدی بشید که با هر نسیمی به یه سمت میره...به جای این کارها برای اینکه اعتماد به نفستون بره بالا نکات مثبتتون رو پیداکنین و سعی کنین اونها رو در ذهنتون تکرار کنید تا جایی که وقتی تشریف میبرین جلوی آینه فقط اونها رو ببینین...هر کسی نکات منفی در زندگیش داره که نقصش محسوب میشه برای اثبات انسان بودنشه و اون رو از خدا متمایز میکنه!...پس قشنگترش اینه که قبل از اینکه دیر بشه و دست به این جور کارها بزنید به قشنگی های خودتون فکر کنین و بعد یه مدتی میبینین که دیگه اونی که همیشه تو آینه میدیدید نیستین و شاید برای اینکه بتونین در اوج توجه قرار بگیرین نیاز به این همه تغییر نداشته باشین...

خب حرف به درازا کشید...شرح مصیبت اصلیی که من رو به گفتن این حرفها کشونده اینه که...چند روز پیش که بیمارستان رفتم یه دختر 15ساله ی خیلی با نمک و معصوم بستری شده بود که به خاطر استفاده از لنز تماسی چشمش دچارعفونت شده بود و التهاب قرنیه و خونریزی شدید...و یه خانوم خیلی جوون که بهش میخورد 32-33سالش باشه هم کنارش بود با یه بوت تا کجا!و بارونی چرم و ظاهر آنچنانی...!...گفتم شما چه نسبتی باهاش دارین؟!گفت من مادرشم!بهم گفتن باید پیوند قرنیه بشه...

یه بچه ی 15 ساله چه نیازی به استفاده از لنز داره؟!این طبیعیه که برای یه عروسی یا مهمونی خاص استفاده بشه...ولی این که یه بچه ی به این کوچیکی به خاطر استفاده ی روزانه بخواد بیناییش رو از دست بده خیلی دردناکه و این قسمت اعظمش به خانواده بر میگرده که اجازه ی این کارو بهش ندن...حتی اگه بخواهیم خیلی اروپایی هم به قضیه نگاه کنیم تا 18 سالگی مسئولیت رو دوش خانواده ست و این برمیگرده به فرهنگ اون خانواده که چی براشون ملاک اصلی باشه و بچه رو به اون سمت سوق بدهند...علم یا زیبایی یا ثروت یا هر چیز دیگه اثر مستقیمش روی بچه هاست...میخوام بگم اینکه الان شما یه خانمی رو ببینین که به خاطر مشکل روحیش 10 تا عمل زیبایی داشته مطمئن باشین این قضیه فقط مشکل اون خانوم نیست روی بچه و نوه و نتیجه و ندیده و...ی اون خانوم هم اثرات منفی خودش رو میذاره و اگه زودتر با این مشکل برخورد نشه به صورت گسترده ای در آینده ی مردم هم اثر میذاره...فکر نمیکنم کسی با خوندن این مطلب اونقدر تاثیر جدی بگیره که پاشه مثلا" بره عمل جراحی پس فرداش رو کنسل کنه!...من وظیفه ی خودم میدونستم که بیام و جامعه رو نجات بدم!!یه حرکتی جهت اصلاح معضلات اجتماعی انجام داده باشم!!ممکنه شما جور دیگه ای فکر کنین یا برداشت دیگه ای از این جراح ها داشته باشین ولی این عقیده ی من بود و شما هم میتونین از عقایدتون دفاع کنین...و دلیل هم نمیشه من که اینها رو نوشتم الان سمبل یه انسان کامل باشم!البته خدا رو چه دیدی شاید پس فردا که پزشکی نگرفت یه دفتر مشاوره زدم!!بالاش هم مینویسم با مشکل روانی وارد نشوید!در ضمن شارژ ایرانسل هم رسید!!!پس فعلا" اجرم با خدا تا بعد!

 

پی نوشت:من در حال حاضر دوستای خوبی در دنیای مجازی پیدا کردم که یکی از مهمترین علتهاییه که من رو به نوشتن و این زندگی مجازی تشویق میکنه...دوتا از بهترینشون چپ دست و راست دست عزیز هستن که واقعا" بچه های گلی هستند و قضیه ی آشنایی ما به همون ماههای اول وبلاگ نویسی من بر میگرده...و اینکه من یه بار در طول عمرم مشاوره ی کنکور به یه نفر دادم و اون هم کسی جز چپ دست جان نبود!بعد هم داروسازی قبول شد که همش به خاطر مشاوره ی خوب من بود و اصلا" هم ربطی به تلاش خودش نداشت!!!و با اینکه هر دو خوب مینویسن هنوز خوب جا نیفتادند و من بیشتر از همه کشفشون کردم!و چون الان ما تازه متوجه شدیم چقدر با هم دوستیم خواستم رسما" این قضیه رو مکتوبش کنم که بعد زیرش نزنن!!!(یه توصیه اینکه دوستانی که تشریف میبرین وبلاگشون و نظر میدین تا 599 تا جا داره ولی دیگه مواظب باشین بیشتر نشه!چپ دست جان از 600تا نظر خوشش نمیاد!گفته باشم!!!)

 

 

 

نظرات 22 + ارسال نظر
جواد دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:41 ب.ظ

موضوعات جالبی انتخاب میکنید. اگر همیشه همین دید ریزبین و کنجکاوانه رو داشته باشید قطعا موفقت های زیادی خواهید داشت.

۱- نتیجه اخلاقی اینکه شما هم در آینده بزنید تو کار جراحی ژلاستیک چون در تمام طول تاریخ شعار «بکشم خوشکلم کن» وجود داشته! ژس همیشه شغل خوبیه

۲- اون افرادی که رازی نمیش دچار یک بیماری روانی هستند به اسم body dimorphic که خودشون رو زشت میبینن و در کتابها هم تاکید شده به جراحان که خودشون رو گرفتار اینها نکنند که آخرش دردسره!

3- دقت کردید که بعضی از ستاره های هالیوود با وجود اینهمه پول و اهمیت زیبایی کمتر سراغ این کارها رفتن (بجز معدودی) بعضیاشون واقعا دماغ های بدی دارن ولی عملی در کار نیست. اونجاها هم اعتماد به نفس بالاتره هم پزشکان سختگیر تر. مثلا خیلی جراحان آمریکا, دختران مجرد رو عمل نمیکنند

4- نکته تکراری آخر. در مورد مریضاتون به همه چز دقت کنید و به خاطر بسپارید. از مادرش گرفته تا قرمزی چشم, چه نوع لنزی؟ چند بار استفاده؟ بخصوص شروع علائم و روند ان و....

------------------------------
ببخشیدا یهو احساس teaching دادن بهم دست داد!

سلام دکتر
شما خیلی لطف دارین...شرمندم میکنین!

1.جراحی پلاستیک فکر کنم فوق تخصصه دیگه,نه؟!!دکتر بذارین اول ببینم پرانترنی قبول میشم حالا!!!

2.چه جالب!من هزار تا از اینها میشناسم!حیف که خودشون نمیدونن مریضن وگرنه کار روانپزشکها هم میافتاد تو روغن!

3.دقیقا"...بعضی ها با وجود گریمهای زیاد و حرفه ای باز هم تو صورتشون مشکل دارن...من شنیدم اینجا تو بیمارستان های آموزشی با 100-200 هزار تومن عمل میکنن...خب برای اونهایی که ممکنه هزینه مانعشون بشه خیلی اغفال کنندس!

4.خواهش میکنم...خیلی ممنون به خاطر نکته...اتفاقا" یکی از دوستام هم میگفت هر چی 3 سال دیگه یادت میمونه فقط همین مریضاییه که میبینی...ولی خب خیلی مونده تو شرح حال راه بیافتم!

ربولی حسن کور دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.rezasr2.blogsky.com

سلام
حق کاملا با شماست
جراحی زیبائی درواقع برای درست کردن جای زخم و سوختگی و ... درست شد اما کم کم به جائی رسیده که داریم میبینیم
فعلا که جراحی بینی و زدن چسب روی اون توی بورسه
تا بعد چی مد بشه؟!

سلام
دقیقا" همه ی ابزار های غلطی که این روز ها مصیبت جهانی حساب میشن یه زمانی برای خدمت به مردم بودند...
امیدوارم هرچی مد میشه حداقل یه تاثیر مثبتی روی قیافه ها بذاره!...بیشتر این جراحی ها بدون توجه به تناسب با صورت انجام میشن...

زبل خان دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://kimiaaa.blogfa.com

ماهم یهب ار شدیدا جوگیرتینا شدیم که بریم دماغ مماخو راست وریس کنیم ولی دکتره منصرفم کرد...

سلام زبل جان...
ایول!عجب دکتر با وجدانی بود!

یک دانشجوی پزشکی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:03 ب.ظ http://manopezeshki.persianblog.ir/

سلام.موافقم با حرفهاتون!گاهی همین جراحی زیبایی عوارضی داره که حتی فرد از اونحالت اول هم بدتر می شه.

آره...حتی اگه از مشکلاتی که بعد ها برای مریض ایجاد میشه بگذریم هم درصد زیادی از این جراحی ها به خاطر دفرمه شدن به عمل های بعدی میکشند

مریم! دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ب.ظ

سلامون علیکم :دی

بزرگ علوی!!!! چشماهایش رو میگم دیگه.ای چه کنیم ما هم فارسیمون خوفه :دی

آره خب راست میگی.اما خب من واقعا نیازی به این جور اعمال(عمل ها) ندارم!!!زیبایی خدادادی و از این صبتا دیگه :پی :دی

حالا عمل بینی رو بیخیال شم اما این گونه گذاشتن خیلی باحاله خوشم میاد ازش :دی

راستی شما به جز دکتر مهندس بودن پس دفتر مشاوره هم دارین ها؟ مشاوره... هم آره؟ :دی

سلاااااام مریم گلم

اینها همه تاثیرات همون یه شب رفتن به شب شعر نیست احیانا"؟!!دیگه هرچی اطلاعات ادبیاتی داشتی رو کردی ها!!!

گونه باحاله!فقط تا قبل از اینکه حرکت کنه و به جاهای دیگه مهاجرت کنه!

آره دیگه!والا فعلا" یه مدتی میشه شغل جدیدی نپسندیدم!البته تا اون موقع این سیستم تک شغلی هم میره ما آزادیمون بیشتر میشه!!فراق بال و اینا!!!

شهاب سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ق.ظ http://drbaroooni.WORDPRESS.COM

خوب جای تاسف داره که ما هر چیزی رو می تونیم به گند بکشیم
حتی زیبایی رو

بـــله...متاسفانه...

dochtor سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://rest87yums.blogfa.com

واقعا جای تاسف داره...... و برمیگرده به خونواده ی آدم.... والا مامان من همش واس همه چی می گفت پوستت خراب میشه... موهات می ریزن... چشات ضعیف می شن....!!!!!
البته الانم که اومدیم پزشکی بروش طبیعی داریم همین روال و می ریم........
از بس کتاب می خونیم چش واسمون نمی مونه... بس که حرص می خوریم مو واسمون نمی مونه و بس که بی خوابی می کشیم پوست واسمون نمی مونه......
در کل باهات موافقم.....

سلام دچتر جان
آره یادش بخیر!مامانم چقدر حرص میخورد نشین جلو تلویزیون چشت ضعیف میشه!کجاست ببینه من الان شب امتحان چجوری بزور ساعتی 200 صفحه میخونم!!!
ولی خب فکر کنم باید با بعضی چیزها کنار اومد...ما هم از بس استرس میکشیم مسئولیت بیشتری نسبت به مردم داریم بیخوابی داریم این مشکلات برامون عادی شده!

باران چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ق.ظ http://www.faridqasemi7.blogfa.com

سلام دوست عزیز......

آپ می کنی یه خبری بده......

به مطلب جالبی اشاره کردی....متاسفانه هر کسی تحمل و ظرفیت پیشرفت علم و نداره.....خیلی هم از لحاظ روان شناختی دچار مشکل هستن....
البته نباید اینم فراموش کنیم که کلا انسان خواستار زیباییه و زیبایی رو دوست داره.....

سلام باران جان
دقیقا"...همه ی مشکل ما همینه که پیشرفت علممون کنار پیشرفت اخلاق باشه...امیدوارم یه تغییری برای حل این مشکل صورت بگیره...
خب منم دقیقا" نمیگم که تو هم مثل من همیشه هر وقت اومدی نت بیای پیشم!

چپ دست چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ب.ظ

salam barfingili jan!
az neveshtat vaghean lezzat bordam!
manam ye modat hey az ghiafam shaki boodam vali ddam moshkel az ghiafam nis etemad be nafs nadaram! va monsaref shodam va kheili khoshhalam! chon midoonam age amalam mikardam bazam shaki boodam!
vaghean arzesh nadare!
kheili az kasayi ke miran matabe doctoraye jarahe zibaee ghablesh bayad beran pishe ye ravan pezeshk! moshkel injast ke in moshkelam darim ke fek mikonim pishe ravanpezeshk raftan yani dvoone boodan!!!
kollan kheili ba postet movafegham!
kheili khosham oomad!
tike akhare sham ke dahanamo baz gozasht :D
man mamnoonetam !
morkaz moshavere baz koni man hamishe marizetam :D:D:Dnegaran nabash :D
man koshteye kashfiate toam :D
man age zire doosti ba to zadam hatman bayad beram moshavere pishe khodet :D:D:D
hami ham

سلام گلم
ای بابا!پس این راست دست داره چیکار میکنه؟!!بگو روزی 1000 بار بهت بگه چقدر دوست داشتنی و ماه هستی اعتماد به نفس 120سال آیندت نضمین شه!!!(یعنی بگردی میبینی این روشهای پیشنهادیم در هیچ رفرنسی مکتوب نیست!!)
دقیقا"...یکی از دوستام یه تحقیق کرده بود بر اساس اون بیشتر از 70 درصد مردم افسردگی داشتن ولی معمولا" به خاطر این فرهنگ غلط مردم مشکلات خودشون رو مخفی میکنن!
خواهش میکنم...تو عالم رفاقت این حرفا رو نداریم که!!!
:دی دستت درد نکنه!اصلا" همون یه بار که بیای پیشم انقدر تاثیرم زیاده که مشتری دائم میشی!!!!
پس فردا بیای گریه زاری کنی بگی تروخدا دیگه ولم کن!من دوست نخواستم نمیشه ها!!من سند مکتوب دارم!!!
هامی هام!!

چپ دست چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ

rasty!
rooze daneshjoo mobarak!
rasty nazaret dozdide shode vaghean!
rast dast ezhare b ettelaee kard !

روز شما هم مبارک چپ دست جان
والا من فکر کنم این نظراتی هم که اونجا هست همه جعلیه!!!راهش اینه که پست رو تکرار کرد!!
به جان خودم من یک عدد نظر بسیار کارشنانه ساطع کردم!یه بار دیگه هم برام این اتفاق یه وبلاگ دیگه افتاده بود!

الهام پنج‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 03:50 ب.ظ http://daneshjooye86.blogfa.com

آخی...
خب همه که مث من و تو خودشون اوووووووونقد خوشگل نیستن که ...
طفلکیا...

: )) یعنی دقیــــــــــــــــــــقا" منظورم از کل این حرفا تاکید رو همین نکته بود!!! واقعا"! طفلکیا!!!

راست دست جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام عرض شد!
خوبی؟!
چشم هایش چمدان اون یکی چی بود؟!؟!؟!
واقعااااا هاااا...بنده با نظر سرورم چپ دست بسیااار موافقم!!!
این جور آدما فوق العاده احساس کمبود میکنن! البت طبیعی هاشو کاری ندارما!این تابلو هاشون!
مثلا سیگاریدن دخترا! که چی؟! میخای بگی که چی مثلا؟! هان؟! با تو ام چرا سیگار میکشی؟:دی
اره! دقت کردی منو چپ دست اینجا که میایم پست میزاریم بجا نطر؟!؟!؟! :دی :دی عکس هم بآپیم دیه حله وبو میگیریم ازت:دی
دستتون مرسی! راضی به تعریف نبودیم به مولاااا :دی
فلن هام هام!




سلام آقای راست دست
مرسی,شما چطوری؟!
یادگاریاتو رو دیوار کی مینویسی راست دست جان؟!!من ادبیاتمُ کنکور 30 زدم!البته خیلی استعداد داشتمها!!
ااااااااااااااه!دیگه انقدر؟!!!:دی
آقا من شرمندم!این دوستای زغالی!همش کار همینهاس!!!به جان خودم در حد نیته فقط!!یه مدتی بود یکی از استادام پیپ میکشید!احساس کردم منم استعدادش رو دارم!!
شما خیلی به من لطف دارین و هر دفعه شرمندم میکنین!تروخدا نترسون منو!یعنی تا نگرفتین اینجارو برم نظراتونُ حذف کنم؟!!!
ولکن معلومه درسهای عمومیت ردیفه ها!!نعم نعم!هام هام!

دکتر اشتباهی جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://dr-maghsoudloo.blogfa.com

مغموم می شویم!!!
با اجازتون لینکت کردم

خوبه میخواستم غمناک نشه!فک کن میخواستم گریه دار بشه چی میشد!!!!
لطف کردی عزیزم...

http://www.medicaleducation.blogfa.com جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:34 ب.ظ http://www.medicaleducation.blogfa.com

...................................................
MEDICAL EDUCATION
Medical Educators, Medical Students and Residents
...................................................
http://www.medicaleducation.blogfa.com
...................................................
This page is under construction, please visit this page regularly in the future for more updates
...................................................
MEDLOGGER
medlogger@gmail.com
...................................................

هاااای!
ممنون,ویزیت کردیم!بسیار چیز اینترستیگی بود!!

باران شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.faridqasemi7.blogfa.com

سلام دوست عزیز....

آپم.........

سلام عزیزم

ممنون اطلاع دادی...

حامد شنبه 21 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.himra.com

سلام.
البته شما یه ذره عصبی شدین چون عمل کردن اگه برای زیبایی هم باشه اشکال نداره.
تا یه حدیش ....
یه مقدار ....
قد نوک دماغ فقط ...
نه ، حالا که بیشتر فکر می کنم به این نتیجه می رسم که به هیچ وجه عمل زیبایی خوب نیست.

سلام
ای بابا!شما چرا انقدر مهربون شدین؟!!منتظر بودم الان بگین این دختراا با عمل جراحی تبدیل همون دافهایی میشن که میرن در سطح شهر آقایون رو اغفال میکنن!!!!

من که نمیدونم شما کدوم طرفین؟!!یه روز این داف ها رو تقبیح میکنین و میفرمایین معاند اسلامند!فرداش میاین ازشون دفاع میکنین!ولی به نظرم همون یه مقدار هم به تدریج باعث مشکل میشه...
درسته که زیبایی ذاتا" خوبه ولی وقتی همه ی آدمها یه شکل میشن دیگه اون خصلت ارجحیتش رو از دست میده...
با این روندی که داریم فکر کنم چند سال دیگه همه شکل هم میشن مثلا" همین دیروز یه جا عروسی بودم یکی رو با یکی از بچه های دانشگاهمون اشتباه گرفتم!فرم بینی...مو...چشم...پوست...باورنکردنی بود!

الهام دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://daneshjooye86.blogfa.com

بیا ببین یه کوچولو شیطون شدم دوباره!!!

اومدم!امیدوارم به خاطر نظرم اتفاقی واسه وبلاگت نیافته!!!

مریم! دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

سلام دکتر جون

دسم به دامنت :دی

یکی از اون دعاهاتو بکن این استاد گاگول!قبول کنه امتحان بکنسله!

مرسی

سلام مریم گلم
شاعر در وصف من گفته کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی!
ولی یه پیشنهاد توپ دارما!میگم هر دفعه به یه نفر بگو دعا کنه تا اونی که سریع الجابست پیدا کنی!!!بعد منو هم بیخبر نذار!!!!!

چپ دست دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ب.ظ

من نظر اون پست رو می خوااااام! حالیم نیست :دی
از اووووووووووووووووووووووول تایپ کن!!!!!!!!!!!!!!!!!
راستی سلام :دی
والا این راست دست رو باید ارشاد کنی یه کم به من اعتماد به نفس بده :دی

سلام علیکم!
آبجی یقه م رو ول کن!!!!!قفل فرمون رو بگیر اونور!!!:دی همین شماهایین که تا میگیم ور ایز مای کامنت!؟!میرین کح*ریظ*ک را میندازین دیگه!!!
اونی که من دیدم که خیلی استعداد برای ایجاد اعتماد به نفس کاذب داره که!کلا" میذاری در مکالماتتون حرفی هم بزنه؟!!!!
چپ دست جان خدا خیرت بده!!!چجوری شد که تصمیم کبری گرفتی فارسی بتایپی؟!!

سلام سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ http://www.sanil60.blogfa.com

سلام دکتر جون داشتم پرسه میزدم افتادم اینجا دیدم که هی....خوبه
اما خوبه دیگه
حالا زیاد زیاد که نه اما خیلی خیلی زیاد خوبه
منم موندم تو این که دکتر جون اینا چه جوری دلشون میاد که برن زیر تیغ
اصلاْ نمیدونم برای چی؟
میخوان خوشگل بشن؟
ها...........راه دور نریم من که خوشگلم چه گلی به سرم زدم ها...........والا با این نوناشون یا خمیره یا سوخته والا.........
البته خوشگلیم رو خودم میدونم به بقیه نگفتم ها.........دکتر جار نزنی ها...............صف بکشن جلو خونمون
حالا..................خوشگلیم تنها راضیه که با خودم دارم
حالا دکتر چرا سخت میگیری شما که غلط املائی داشتین ما چیزی نگفتیم از خود تعریف کردن که غلط املائی نمیگیرن حال باشه چون شمائین چیزی نمیگم
در کلبه ما رونق اگر نیست حتماْ نیس دیگه

سلام علیکم
خوش افتادین!این خیلی خیلی زیاد خوب که میگی چقدره یعنی؟!!!
آره والا...ریسکه دیگه...
ای بابا!چرا انقدر شکست نفسی میکنی خب!:دی آخه حیف نیست مردم رو از این موهبت محروم میکنی!ولی خب به کسی نگی بهتره!میان امضا میخوان وقتت رو میگیرن!!!
لظف کردی اومدی...اختبار دارین...هم رونق داره هم صفا!

رسول پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ http://qeyameno.blogfa.com/

با توجه به اینکه مهندس موسوی و هواداران اندک وی، اهانت به عکس امام را توطئه خود حکومت دانسته اند علی رغم میل باطنی خود مبنی بر انتشار تصاویر اهانت به امام، نشانی اینترنتی زیر جهت مشاهده تصاویر واقعی این اهانت را معرفی می‌نماییم. جالب است که در این تصاویر دقیقاً در جمع کثیری از حامیان جنبش سیاه اموی این عمل صورت می‌گیرد. هر چند ما معتقدیم اهانت اصلی به امام، نسبت دادن شعارهایی چون "جمهوری ایرانی" و "نه غزه نه لبنان" به خط امام بوده است.

نشانی فیلم کامل اهانت:
http://www.4visit.com/play.php?vid=1605

داداش من اعصاب معصاب ندارما!دور و ور من نیا!!!

آرتمیس پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:48 ب.ظ http://www.ghsedak-e-sorkh.blogfa.com

سلام
میشه به منم مشاوره بدین که بدون درس خوندن دندونپزشکی قبول بشم؟؟D: تورو خدااااااا
راستی اینکه نوشته بدین بعضی جیزها تو کشور ما بد به چشم میان اما تو کشورهای دیگه اینجوری نیست(یا یه چیزی تو این مایه ها)اگه به چشم خودم نمیدیدم که چینی ها چطوری قربون صدقه ی یک بینی بزرگ میشن هیچ وقت حرفتونو باور نمیکردم
منم تا ماه پیش تصمیم داشتم 18 یا 19 سالگی بینیم رو عمل کنم اما با دیدن یک دکتر جراح زیبایی در آمریکا که بینی خودش اندازه سیب زمینی بود به شدت نظرم تغییر کرد.
ببخشید پرحرفی کردم
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد